Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Carina Andersson - 4 januari 2011 20:55

Så har det varit dags för en dag på jobbet......vilket blev en ganska så stressig dag, åtminstone på förmiddagen. Som väl var så lugnade det ner sig under eftermiddagen. Hämtade hem Marcus som lanat med ett par kompisar, hela natten  Ska i och för sig inte säga nåt......Det är roligt med datorer, men jag har en känsla av att vi sysslar med lite olika saker med de här datorerna. Hur som helst så går tiden vansinnigt fort, när man sitter där. O på tal om datorer så håller jag redan på att se över en ny layout till vår hemsida. Den nya kommer att ha lite ljusare färger och vara lite annorlunda uppbygd. I dag har jag sett över/ändrat storleken på en hel del bilder, så nu ska det gå snabbare att ladda upp sidan. 

Wilma´s klor är klippta och jag har klippt rent under/mellan tassarna. I morgon blir det bad! 


Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards