Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Carina Andersson - 17 januari 2011 22:14

Har vilat på förmiddagen efter att ha kört "Macka" till skolan. Annars har morgonen utan cigarett faktiskt gått över förväntan! Har inte rökat en endaste bloss idag och har bara egentligen saknat det vid ett par tillfällen. I bland kommer man på sig själv att tänka; Nu ska jag ringa till den eller den och ta en cigg men så i nästa ögonblick kommer man på.......Åh, nej jag röker ju inte mer    

O för att öka motivationen för att man inte röker så premiär invigde jag löparbandet på nytt  Det blev "hela" 4 km i varierande takt men det är ju alltid en början. Skavsår fick jag i alla fall, på hälen ska tilläggas-----

Sista gången i kväll på klickerkursen......Alltid tråkigt när det är slut, jag skulle kunna gå på kurser alltid. Det är jättelärorikt och man träffar en massa nya trevliga människor!! Efter vår fikapaus på kursen körde jag hem o bytade hund o lilla Bettan fick komma med ner o socialträna. I och för sig inget för henne, då hela hon, är ordet socialt förkroppsligat  Hon är bara sååååå HÄRLIG!! 

Vi tränade lite klicker på henne och hon verkade förstå ganska så snart vad det handlade om; Ett klick......GODIS!!  

Hon går fint i koppel, sitter på kommando ( oftast) och jag håller på att lära henne att stå fint.


Carina 

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards