Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Carina Andersson - 29 januari 2011 23:10

Drömde i natt att jag var gravid  Väldigt mysko och lite halvläskigt då jag riktigt kunde förnimma känslan av att vara gravid. Jag har drömt samma/liknande dröm några gånger tidigare. Väckte lite funderingar/tankar om det här med barn o havandeskap.......Inte för att jag på något sätt är sugen på fler barn o absolut INTE vid min ålder men det blev lite mer om en nostalgi känsla och att den tiden är så förbi på nåt sätt...........


Nåja, åter till vardagen......eller lördagens sysslor.......

Bosse o jag hade bestämt att vi skulle köra till tippen i dag och det blev inte mindre än tre turer dit!!! Jag älskar vårt gallersläp!!! Som verkligen är intjänat vid detta laget!

Ja, sen blev det hem o duscha för att sen åka o jobba. Kanske mindre roligt, så här en lördag eftermiddag men NU är jag hemma o äter mitt lördagsgodis.....

CHOKLAD  


Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards