Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Carina Andersson - 9 januari 2011 19:38

I dag infriade jag planerna ( skönt att nån av planerna infrias) o badade Rocky! Jäklar vilken tjock päls den hunden har.......Det tar ju nästan en halvtimme innan pälsen är genomblötad......Jag tror inte heller att jag var så populär, åtminstone inte när klorna skulle klippas......Han är snäll men gillar inte att få klorna klippta. Vi hade en mindre "diskussion" hurvida det var nödvändigt eller ej  

Fin blev han i varje fall och vilken skön känsla det är, att ha varit så duktig o badat tre vovvar!!! Men även hundarna uppskattar badet, föningen o omvårdnaden efteråt, man märker det så tydligt på dem! Nu är det "bara" Millie o Easy kvar. Millie har ingen direkt jobbig päls att bada o Easy tillhörde ju dem som blev sist badad. 

Snacka också om mer arbete att städa undan efter sig!!! O man kan undra om hundarna tar mindre plats nu här hemma.......Med allt det håret som jag städade upp! JISSES!!!


Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards