Direktlänk till inlägg 10 november 2013

50 MEN HALLÅ

Av Carina Andersson - 10 november 2013 00:03

Mitt i all min upprördhet så har jag glömt att berätta vad som hände, eller rättare sagt, vad jag blev kallad för ett tag tillbaka.......
Jag hade kört till Malmö för att köpa proteinpulver på Gymgrossisten och knatade in i affären. Väl inne möttes jag av upppumpade kroppar, både här och där. Jag kände mig inte helt missanpassad, då jag kämpat med mina överflödskilo, men okej..........jag är ju inte uppumpad.......
Stegade fram till belgienblue killen bakom kassan med ganska stort självförtroende men som på bråkdelen av en sekund fick ner mig på jorden då han vände sig om och sa;
Och vad kan jag hjälpa damen med?????
DAMEN!!!!!!!!!! Jag höllt både på att DÖ och DÖDA honom på samma gång!!! Jag verkligen HATAR när jag blir "titulerad" som dam!!!! Om han nu ville vara artig så hade det definitivt räckt med; Vad kan jag hjälpa dig med?
GRR;(((((

Idag har vi haft en skön sovmorgon och lördagsfrukost;)) Mums!
Vi har röjt i hemmet och åkte gemensamt till stallet där jag red duktiga Amy;))) Hon var riktigt fin idag!
Vi har myst med tända ljus, en värmande kamin, gott att äta och dricka och sett härliga filmen Sweet Home Alabama
Nu är det tid att gå och nanna;)

Carina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Andersson - 31 mars 2017 20:57

I dag har jag o mannen haft en kvalitetsdag tillsammans!;) Bosse var ledig och jag tog ut en semesterdag. Så skönt att kunna sova ut!;) Efter en frukost i lugn o ro åkte jag till frissan. Har varit i STORT behov länge men nu så, äntligen! Nu är...

Av Carina Andersson - 30 mars 2017 20:40


I morse var "trenden" bruten......klockan väckte mig;(( Kanske räknas det inte då jag mer eller mindre varit vaken sen 03 med ont i halsen o oförmögen att somna om;( Kändes sådär kul att masa sig iväg till jobb.... Har mått skit kasst o lite lät...

Av Carina Andersson - 29 mars 2017 22:46

Mäkta stolt över mig själv, idag med, förekom klockan;) Mäktig känsla att komma ut i trädgården i denna tidiga morgon o välkomnas av fåglarnas morgon symfoni!! Bra dag på jobb, akuten idag med;) Imponeras av tacksamma patienter trots att de vistat...

Av Carina Andersson - 28 mars 2017 21:34


I går var jag "duktig" o la mig i tid men vad hjälper det när man vaknar o somnar om, om vartannat från 03:00.....;( Jag förekom till o med klockan i morse o steg upp innan den väckte mig! Lite jobbigare ett tag nu, innan arla morgonstund bjuder p...

Av Carina Andersson - 26 mars 2017 21:54

Ganska så skönt nu, vid skrivandes stund, att ha arbetshelgen bakom sig o en välbehövd fridag framför sig!;) Idag skulle jag egentligen ha arbetat en kvällstur men blev tillfrågad om jag inte skulle kunna ta en dagtur i stället o när jag väl sagt ja...

Ovido - Quiz & Flashcards