Direktlänk till inlägg 3 november 2010

VÅRA MÖBLER ÄR HEMMA

Av Carina Andersson - 3 november 2010 22:38

Yes, nu äntligen är möblerna hemma och en del av dem har också kommit på plats  

Bosse slutade tidigare idag så vi hann med att sätta upp våra nya rullgardiner med innan vi körde till Ekeby o hämtade möblerna. Jäkla tur att man har hästtransporten men vi fick ändå köra två vändor för allt gick inte in. Sen var ju inte vädret det bästa men vi fick in allt mellan regnskurarna! 

I morgon kvälll ska vi fortsätta med möblering, montering samt olja in bord o stolar. 

Tv:n ska sättas upp, högtalare med mera....


I dag har jag, innan regnet kom, putsat köks o hallfönster. Har väl gjort en massa rent generellt dessa dagarna o känner sig rättså, eller mer än, belåten nu, till kvällskaffet.......22:50!!


Carina

 
 
Ingen bild

Fredrik

6 november 2010 13:31

Hej,

Det var ett tag sen jag var här och läste och jag ser nu att det hänt väldigt mycket sen sist! Det känns som ni är i farten hela tiden, man blir ju trött bara av att läsa allt du gör!

Ni får gärna komma och olja in mitt matbord+stolar när ni är klara, de skulle behöva en omgång till. ;-)

Väntar med spänning på bilder över hur det ser ut när det är klart.


MVH,
Fredrik

Carina Andersson

8 november 2010 00:05

Hej Fredrik!

Har SAKNAT dig o dina inlägg!!! Hoppas att allt är bra med er allesammans! Nu ÄNTLIGEN har det börjat arta sig här hemma!!!! Helt UNDERBART!!! Jag lovar att lägga ut foto, så fort som allt är fixat! Fast nu liknar det näääääästan som ett utställningshem;;;)) Nja, skämt åsido men jag kan ställa mig o bara titta på underverket och bara.........NJUTA!
Nu, så här i efterhand.......Det var VÄRT allt jobb!! Till o med Bosse tycker det::))

Kram o hälsa familjen
Carina

 
Ingen bild

Sussi

6 november 2010 18:58

Så roligt för er att ni har fått färdigt i ert hus, då kanske jag kan få komma och hälsa på nu?
Jag är kanske inte portförbjuden längre?
Hälsa familjen. Kram

Carina Andersson

8 november 2010 00:02

Hej Suss!

Jätteroligt att du är tillbaka i "svedala" igen.......Jag menar, då kan du ju kommentera mina inlägg i bloggen! Det brukar du ju vara duktig på ::))
Njae, portad har du aldrig varit! Men jag förstår vad du menar! Men det är först NU som vi känner att vi har ett HEM IGEN!!!
UNDERBART är det i alla fall! Nu är det bara slutfinishen!
Kram
Carina

 
Yvonne K

Yvonne K

8 november 2010 00:08

Hej!
Är så trött att ögonen går i kors egentligen, men ska bara skicka dig en hälsning så här i sena söndagstimmen ;)

Hoppas allt är ok, nu ska jag vara ledig i morgon, vilket jag ser så fram emot, äntligen :))

Kram :)

http://yvonnek.bloggplatsen.se

Carina Andersson

8 november 2010 00:11

Hej Yvonne!

Vad roligt att du tittar in så sent! Då är vi "lika goda" eller rättare sagt....sena! Jag är också på väg till sängs, efter ytterligare en aktiv dag, där till o med båda sönerna varit aktiva!!!
Jag hoppas att du får en skön ledighet i morgon!!!

Kram
Carina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Andersson - 31 mars 2017 20:57

I dag har jag o mannen haft en kvalitetsdag tillsammans!;) Bosse var ledig och jag tog ut en semesterdag. Så skönt att kunna sova ut!;) Efter en frukost i lugn o ro åkte jag till frissan. Har varit i STORT behov länge men nu så, äntligen! Nu är...

Av Carina Andersson - 30 mars 2017 20:40


I morse var "trenden" bruten......klockan väckte mig;(( Kanske räknas det inte då jag mer eller mindre varit vaken sen 03 med ont i halsen o oförmögen att somna om;( Kändes sådär kul att masa sig iväg till jobb.... Har mått skit kasst o lite lät...

Av Carina Andersson - 29 mars 2017 22:46

Mäkta stolt över mig själv, idag med, förekom klockan;) Mäktig känsla att komma ut i trädgården i denna tidiga morgon o välkomnas av fåglarnas morgon symfoni!! Bra dag på jobb, akuten idag med;) Imponeras av tacksamma patienter trots att de vistat...

Av Carina Andersson - 28 mars 2017 21:34


I går var jag "duktig" o la mig i tid men vad hjälper det när man vaknar o somnar om, om vartannat från 03:00.....;( Jag förekom till o med klockan i morse o steg upp innan den väckte mig! Lite jobbigare ett tag nu, innan arla morgonstund bjuder p...

Av Carina Andersson - 26 mars 2017 21:54

Ganska så skönt nu, vid skrivandes stund, att ha arbetshelgen bakom sig o en välbehövd fridag framför sig!;) Idag skulle jag egentligen ha arbetat en kvällstur men blev tillfrågad om jag inte skulle kunna ta en dagtur i stället o när jag väl sagt ja...

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards