Direktlänk till inlägg 25 november 2010

BYTT E BYTT

Av Carina Andersson - 25 november 2010 22:20

Snacka om att jag blev jätteglad igår   Amy o jag tränade för Carina ( första gången efter ett längre uppehåll) och i slutet av ridpasset tyckte Carina att vi skulle träna på galopp ombyte, så vi gick igenom grunderna för det och satte igång. Ett byte med bak. första försöket och sen satte vi totalt fyra, rena byten i vardera varvet!!!!!!!! SKITHÄFTIGT!!!!! o JÄTTEROLIGT!!!!!!!!

Vilken HÄRLIG HÄST jag o Bosse har!!!


Jag har jobbat ett par dagar o förkylningen är bara så seeeg att bli av med  

Skulle egentligen vara på julfest i kväll med jobb men avstod, då jag inte skulle ha någon större behållning av att sitta på en fest med en näsa som rinner som ett Niagarafall eller när hostatackerna överröstar allt annat.......


Ja, så har det SNÖAT om någon har missat det.......Jag vet inte vad jag ska säga om det, men VAD kan man göra om man nu inte gillar det????? Så, då är det lättare att gilla läget

Jag vet i alla fall att hundarna ÄLSKAR snön!!! Så roligt de tycker att det är!!!

Kellie löper nu och pojkarna tycker att det är lite jobbigt nu......


Jag har också varit kriminell.......Jag glömde nämligen bort en av mina bästa vänners födelsedag och det var ju inte heller någon "vanlig" födelsedag utan en 50 års dag  Stackars dig Suss och jag hoppas att du inte avskyr mig allt för mycket!!!!

En idé, som hade gjort det enklare för mig, alltså som ett litet "tips", är att du skaffade dig Facebook!!!!!! Då får alla ens vänner en påminnelse om att man har en vän som fyller år snart........Just in case........


Carina

 
 
Ingen bild

Sussi

28 november 2010 17:27

Man behöver inte vara med på Facebook för att komma ihåg sina vänners födelsedagar! Jag hade inte något problem med att komma ihåg din födelsedag och då var jag i mörkaste Afrika, men du fick ett sms med grattiskramar!
Men jag är ingen långsint person, så lagom till min 60-årsdag är det nog glömt.
Det hade varit roligt att se hur det ser ut i det nyrenoverade huset, kan du inte sätta in lite kort här i bloggen?
Kramar till dig och din familj.

Carina Andersson

28 november 2010 23:03

Hej Suss!

Jag VET!! Men likväl så känner jag mig skamsen o dum! Hjälper det att jag tänker på dig ofta o VERKLIGEN menar det?????
Du vet om att jag inte glömmer dig i första taget!!!! Även om jag "lyckades" att göra det, en sådan dag, som din födelsedag!!
Jag lovar att ta bilder o lägga in på bloggen!

Kramar själv!!

Carina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Andersson - 31 mars 2017 20:57

I dag har jag o mannen haft en kvalitetsdag tillsammans!;) Bosse var ledig och jag tog ut en semesterdag. Så skönt att kunna sova ut!;) Efter en frukost i lugn o ro åkte jag till frissan. Har varit i STORT behov länge men nu så, äntligen! Nu är...

Av Carina Andersson - 30 mars 2017 20:40


I morse var "trenden" bruten......klockan väckte mig;(( Kanske räknas det inte då jag mer eller mindre varit vaken sen 03 med ont i halsen o oförmögen att somna om;( Kändes sådär kul att masa sig iväg till jobb.... Har mått skit kasst o lite lät...

Av Carina Andersson - 29 mars 2017 22:46

Mäkta stolt över mig själv, idag med, förekom klockan;) Mäktig känsla att komma ut i trädgården i denna tidiga morgon o välkomnas av fåglarnas morgon symfoni!! Bra dag på jobb, akuten idag med;) Imponeras av tacksamma patienter trots att de vistat...

Av Carina Andersson - 28 mars 2017 21:34


I går var jag "duktig" o la mig i tid men vad hjälper det när man vaknar o somnar om, om vartannat från 03:00.....;( Jag förekom till o med klockan i morse o steg upp innan den väckte mig! Lite jobbigare ett tag nu, innan arla morgonstund bjuder p...

Av Carina Andersson - 26 mars 2017 21:54

Ganska så skönt nu, vid skrivandes stund, att ha arbetshelgen bakom sig o en välbehövd fridag framför sig!;) Idag skulle jag egentligen ha arbetat en kvällstur men blev tillfrågad om jag inte skulle kunna ta en dagtur i stället o när jag väl sagt ja...

Ovido - Quiz & Flashcards