Alla inlägg den 5 april 2010

Av Carina Andersson - 5 april 2010 21:22

Undrar VAR all (eller den jag hade) energi har tagit vägen??? Jag som tänkt att göra så mycket i kväll, efter att ha jobbat i tre dagar;(( 

Jag hade bland annat, planer på att uppdatera min hemsida med en ny layout. Först var det tänkt med ett fint påsktema men det hann jag inte. Tyckte först att jag hade gott om tid men sen kör det bara på o sen var bara påsken där! Ett tag, tidigare i dag, så hade jag tänkt att jag skulle kunna fortsätta med en annan layout som i kväll men jag ORKAR bara inte! Men det kommer! 

Jag hoppas att ni, kära läsare, har haft en trevlig påsk annars! Bosse o jag har haft den stora "äran" att passa Tazz........ ( My o Rickards dalmatiner) Måste ju säga, i ärlighetens namn, att han HAR lugnat sig! Tidigare led han nog av ADHD.......eller nåt  

I eftermiddags har jag, Carina o Matilda varit på hingstvisning och tittat på fina hingstar! Som lite av en "Grand Finale" kom han då till slut; Bocelli! (se bild)

Mycket fin hingst med stora rörelser!! Det är nästan så att man får "ståpäls" när de där stora hingstarna "dansar" fram!!! Sorry, Bosse  


Carina

  


Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards