Alla inlägg den 17 april 2010

Av Carina Andersson - 17 april 2010 23:18

I dag har vi varit och tävlat en lokal Lätt A:3 med Amy i Stensäter. Jag hade inte allt för högt ställda förväntningar då man såg alla fina ekipage på framridningen......Det fanns många duktiga hästar o ryttare på startlistan!

Amy kändes bra på framridningen och väl inne på banan så tänkte jag bara på att rida henne så rättvist jag kunde och det visade sig att vi fick ihop 67,4% och placerade oss som delad 7:a av 29  startande!!! Jag tror att tjejen som vann fick ihop lite drygt 70% men sen skillde det bara hundradelar mellan oss andra. 

MEN så NÖJD jag kände mig!! Det är härligt när ens känsla överrensstämmer med protokollet!! 


Senare på kvällen spelade jag, Bosse, My o Rickard poker.........gissa vem som vann??

Jo, JAG  

Jag hade även tänkt att jag skulle fira med ett glas vin i kväll men det slutade med ett halvt glas bara då jag kände mig ganska "flummig" ...

Antar att det är för att man varit ute mer eller mindre hela dagen och spänningen inför tävlingen samt trötthetskänslan när man slappnar av igen!!


Nu ska jag snart lägga mig och sova och drömma om denna samt kommande tävlingar med Amy;;))


Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards