Alla inlägg den 28 april 2010

Av Carina Andersson - 28 april 2010 22:50

Hade rent glömt bort att strömmen skulle brytas idag;( Man blir lite tagen på "sängen" och för att inte tala om handfallen! Inget kaffe till frukosten, ingen dator och inte kunde jag börja tvätta i heller  

Mathias o jag bestämde oss för att åka ner till skogen med hundarna i stället. Strömmen skulle, efter ett samtal från mobilen ( tackar teknikens under att mobiler finns!!) fungera igen till middag. 

Väl nere vid skogen, Järavallen så gick vi en härlig runda på 5 km. Vädret var underbart men det enda som var lite tråkigt var att vi "delade" skogen med ett helt högstadie samt två, till tre dagisgrupper  

Hundarna har verkligen njutit idag och varit ute i flera timmar, sammanlagt. Skönt! Mathias och jag fick vårt efterlängtade kaffe då vi kom hem!! Och jag kunde sätta på tvättmaskinen.....Som jag hade längtat......Eller inte:)

I går hade hundarna lite bryderier då dem upptäckte två rådjur intill vår tomt och jag fick se en bock med sin hona, innan de satte sig i säkerhet från hundarnas skällande. Synd att man inte hade kameran;( 

Jag har beställt tre nya hundböcker idag och ser fram emot att få hem dem!

I kväll har jag tränat med Amy för Carina. Både jag o Amy blev "grillade" men det gick bra och Amy var duktig! 


Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards