Alla inlägg den 18 april 2010

Av Carina Andersson - 18 april 2010 22:29

En STOR eloge till dig, Irene  - Colirantos Kennel som åter igen har servat mig med en supersnygg layout till min hemsida!! 

Jag är jättenöjd med den och blir lika glad då jag öppnar upp hemsidan!


Kramar

Carina

Av Carina Andersson - 18 april 2010 21:40

Skulle man ju kunna tro om jag lyssnar på kroppen o knoppen idag  

Jag lovade My, i ett svagt ögonblick i går, att jag skulle följa med henne och lämna ett års hingsten på bete och det innebar att jag skulle ställa klockan på strax efter 07:00, en SÖNDAG morgon!! Vad My sen skriver på sin blogg.......att jag fick ett ultimatum om att passa Tazz i stället är inte sant! Men nu hade jag lovat så det var bara att masa sig upp ur den sköna sängen som ALLTID är extra skön om morgonen! 

Skymir är en jättesnäll liten islänning som lät sig lastas tillsammans med sin temporära stallkompis Ville, en liten shettis och resan till Kristianstad gick utan problem. Sen skulle Ville transporteras tvärs över landet till Helsingborg till sin ägare.


Haft en bra dag tillsammans med My men vi var båda rättså slitna då vi kom hem. 

Amy har haft en välförtjänt vila idag. 


My har föresten uppdaterat sin blogg med bilder på Venus o fölet samt en bild från hingst släppet idag. Gå in o titta på: http://blogg.spottydots.se/

Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards