Direktlänk till inlägg 23 januari 2011

BOSSE HEMMA

Av Carina Andersson - 23 januari 2011 23:39

Åh, ÄNTLIGEN!! Nu kanske man kan få lite TID ÖVER!! Inte heller ska man förglömma att det ÄR trevligt att gubben är hemma, rent allmänt sett med  

Men helt klart så blir ALLT så mycket enklare!

Själv har jag jobbat i helgen/kväll. Har gått helt ok! Men känner sig ändå lite trött nu....

Innan idag har jag tvättat en massa och dammsugat/torkat golv. Blommorna fick sig en omgång med vattenkannan. Är faktiskt lite imponerad över mig själv att jag har klarat dem........denna gången!

Hade lite tid över innan jag skulle åka till jobb o tog mig en tur på löparbandet. Roligt är det, för nu märker man redan på kondisen att man slutat röka! Sju dagar är det i dag och jag är 350:- rikare samt mår bättre! Det går bra men känns lite sug en o annan gång men det är ganska så fort överstökat. 


Carina

 
 
Ingen bild

Sussi

24 januari 2011 19:18

Skönt att en vecka är gjord , sedan blir det bara lättare!?
Hur har det gått på jobbet i dag?
Hälsa Bosse, ja och de andra också förstås.
Sussi

Carina Andersson

24 januari 2011 23:07

Hej Suss!

Blev lite konfys när jag läste ditt inlägg.......angående inledningen; Skönt att en vecka är gjord........Men det är väl bara måndag idag?? Vi har låååångt kvar tills en vecka är gjord! Vi har ju precis BÖRJAT på denna veckan!!!:::))
Annars har det gått bra på jobb men har lite känningar i mitt arma huvud;(( Får ta mina medikamenter innan jag lägger mig...
Ska hälsa o hälsa själv!!

Kram
Carina

 
Ingen bild

Sussi

25 januari 2011 11:40

Har du gröt i huvudet? Sju dagar är väl en vecka?
Kramar från Sussi

Carina Andersson

25 januari 2011 21:04

Hej Suss!

Nej, jag har inte gröt i huvudet;;)) Nu väljer jag att kopiera det du skrev igår, MÅNDAG, rakt av: Skönt att en vecka är gjord.......
MEN den är väl inte GJORD FÖRRÄN det GÅTT SJU DAGAR?????????????!!!!!
Alltså är den INTE gjord förrän mot SLUTET av veckan!!!!!
Är du från LANDET, eller????;;;)))
Vi kan fortsätta denna diskussionen på "himmaplan" den 19:e!!!!!
Jag ska bara se till så att både jag o gubben är i form tills dess::)
Kram
Carina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Andersson - 31 mars 2017 20:57

I dag har jag o mannen haft en kvalitetsdag tillsammans!;) Bosse var ledig och jag tog ut en semesterdag. Så skönt att kunna sova ut!;) Efter en frukost i lugn o ro åkte jag till frissan. Har varit i STORT behov länge men nu så, äntligen! Nu är...

Av Carina Andersson - 30 mars 2017 20:40


I morse var "trenden" bruten......klockan väckte mig;(( Kanske räknas det inte då jag mer eller mindre varit vaken sen 03 med ont i halsen o oförmögen att somna om;( Kändes sådär kul att masa sig iväg till jobb.... Har mått skit kasst o lite lät...

Av Carina Andersson - 29 mars 2017 22:46

Mäkta stolt över mig själv, idag med, förekom klockan;) Mäktig känsla att komma ut i trädgården i denna tidiga morgon o välkomnas av fåglarnas morgon symfoni!! Bra dag på jobb, akuten idag med;) Imponeras av tacksamma patienter trots att de vistat...

Av Carina Andersson - 28 mars 2017 21:34


I går var jag "duktig" o la mig i tid men vad hjälper det när man vaknar o somnar om, om vartannat från 03:00.....;( Jag förekom till o med klockan i morse o steg upp innan den väckte mig! Lite jobbigare ett tag nu, innan arla morgonstund bjuder p...

Av Carina Andersson - 26 mars 2017 21:54

Ganska så skönt nu, vid skrivandes stund, att ha arbetshelgen bakom sig o en välbehövd fridag framför sig!;) Idag skulle jag egentligen ha arbetat en kvällstur men blev tillfrågad om jag inte skulle kunna ta en dagtur i stället o när jag väl sagt ja...

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards