Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Carina Andersson - 4 februari 2011 21:02

Jobbat både igår o idag o har helgen framför mig, IGEN......

Såg Jay ( från Idol) igår när jag kom cyklande från Mårtenstorget i Lund. Tur att man inte är 14 år.......risken att trilla av cykeln hade kanske varit större????

Men liiiiite roligt är det att se "kändisar" 

En annan rolig sak att nämna är att min gamla arbetskamrat och kära väninna ska heja fram hennes mans son, Rasmus Viberg som är en av deltagarna i Melodifestivalen!!! Vi håller tummarna för dig i morgon, Rasmus!!!!!!!!!!!!


I går tränade jag för Carina med Amy. Vi har ju haft ett längre uppehåll på grund av väder, tidsbrist o därmed fick Amy en välbehövlig vila. Men NU är vi igång igen. Har skrivit upp mina/våra mål och delgett dessa för Carina. 

Amy var jätteduktig o jag ÄLSKAR denna härliga häst!!!!

Carina är vidare ( som jag nämnt ett antal gånger tidigare) en SUPER tränare!! Pedagogisk, rätta känslan samt genuint INTRESSERAD!!! 


I dag hade vi inte så Vita Herdehundar...........SMUTSIGA var nog mer nära sanningen.......

Colliesarna är lite mer "fina" i kanten  



Rasmus Viberg

  


Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards