Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Carina Andersson - 27 februari 2011 21:43

Vaknade med världens huvudvärk  men som väl var så gick den över efter migrän medicin o ett par Treo. 

Åkte till stallet efter frukost. Mockade o gjorde fint i boxen och sen hämtade in Amy från hagen. Kallt o blåsigt men hade bestämt mig för att rida ut..........o det VAR KALLT!!!!! Jäklar vad kallt det var!!! Amy var väldigt skeptisk hon med........där fanns ju en MASSA saker som kunde hoppa på henne??? HON trodde det i alla fall, JAG såg inget  Men hon är så vansinnigt snäll o lyssnar på en, så hon höll sig på "mattan" . Vi var väl ute i en 40 - 45 minuter och sen fick hon vara inne. Gott hö i boxen o ny halm........Det är mysigt!!! 

Körde ner till hemmaklubben, Dagstorp RF o tittade på dressyrtävlingar. Jag fick tävlingslust!! 

Har börjat att sätta upp hundarna o Amy´s prisrosetter. Dessa har, efter renoveringen, legat i lådor men nu har vi sett ut alternativa väggar att sätta upp dem igen! Roligt att ha dem framme!! 

Har också anmält hundarna till utställningar framöver o ska se över hästtävlingar med.


Carina

P.s Helgen har gått för SNABBT  

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards