Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Carina Andersson - 24 februari 2011 21:56

NU är jag LEDIG!!! Första lediga helgen på 6 veckor!! Tror bestämt att jag nämnt det tidigare men jag kan inte låta bli att säga det, ut i alla fall  

Jag ser så enormt fram emot utställningen på lördag i Hässleholm! Inte bara för att ställa Wilma men också för att följa Mysa o Rickards malamute valpar! Det ska även bli roligt att kolla colliesarna!! O inte minst få träffa dotter och andra hundis människor!!! Ska försöka att hitta ett nytt antispill lock till hundarnas vattenskål, då Betty har tagit det gamla i besittning.........eller rättare sagt; bitning!! Som det är nu så badar hon i vattenskålen........

I morgon är det bad, fön o kloklippning för Wilma. Hoppas också på fint väder, då jag tänkte ta en långpromenad med vovvar. 

Nytt på bloggen är att man kan bifoga videoklipp från Youtube och då tänkte jag bjuda på en liten repris.........Det är nämligen drottningen här hemma, Kellie, som ställdes ut i Veberöd, som valp och gjorde det dessutom med bravur o blev BIR Valp!!

Den är till dig Karen, då jag vet att du älskade att titta på den  



Carina


Ovido - Quiz & Flashcards