Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Carina Andersson - 16 februari 2011 22:14

Hittade ett snyggt motiv till en tatuering som jag skulle kunna tänka mig!

Lite ändring i färg men annars i svart. Skulle vilja placera den på höger handleds undersida

  

Carina

Av Carina Andersson - 16 februari 2011 20:47

Om inget annat så av dottern.......Jag fick nämligen en kommentar av henne, angående att jag inte bloggat på några dagar;;)

Just nu hinner jag dåligt med mig själv  

Vi skriver ju våra egna schema på jobb och detta har jag anpassat efter "lilla" Bettan. Bettan o de andra vovvarna har haft det jättebra..........men inte jag! Räknade efter lite nu; Med denna helgen som kommer, så har jag jobbat 6 helger på raken........PUH!! Är det inte sommarsemester snart???????

Min ridning har halkat efter IGEN  Jag bara LÄNGTAR till att man kan sätta igång på ALLVAR igen!!!!

Men rökningen går det bra med och likaså vikten........-3 kilo! Så man har kommit en bit på väg i alla fall! 

Malin, uppfödare till Wilma o Betty har haft stora framgångar med sina avkommor och jag säger ett STORT GRATTIS!! Om detta kan ni läsa, dels på Kennel Sunnantorp´s hemsida men också på Vit Herdehunds Klubb. Gå bara in under mina länkar på min hemsida, så hittar ni lätt!!!


Det har som sagt varit Alla Hjärtans Dag och jag fick en jättefin, romantisk bukett av min man  

Marcus deppar kraftigt här hemma..........Virus på datorn......vilket innebär att han inte kan spela.......O DET ÄR ILLA!!!!!!!!!! Stackars Macka!!


Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards