Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Carina Andersson - 9 februari 2011 21:20

Vad SKÖNT att vara fri i dag!! Gick upp med övriga i familjen o åt en lätt frukost. Betty fick också sin frukost o sen gick vi faktiskt o vilade oss en stund. Jag hade huvudvärk till tusen, tror att det var efter löparbandet igår.......jag har nämligen en benägenhet att dricka för lite! 

Hur som helst så har det varit ett UNDERBART väder idag och man har hört fåglarnas kvitter!! LJUVLIGT!! Små, små, tecken på att våren ligger bakom knuten! Att det ser tar lite tid men den kommer väl nån gång!

Jag passade på att ta Millie, Kellie o Wilma på en timmeslång promenad. Kellie fick gå lös, den mesta tiden. Hon håller sig nära matte, hon;;)) Millie var också jätteduktig idag.....jag tränade Wilma lite och under tiden så satt Millie snällt o väntade tills jag kallade, duktig tjej!! 

I kväll kunde jag ÄNTLIGEN åka ut till stallet! Red Amy och pratade med tjejerna, SKOJ!!!!


Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards