Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Carina Andersson - 5 februari 2011 22:52

Som jag faktiskt sett fram emot denna kväll! Att sätta sig framför Tv:n med kaffe o ett lördagschoklad o följa Rasmus i melodifestivalen........O vad fick se???

Ett program som inte ens småbarn skulle tycka var roligt  Så kallade agenter på "uppdrag" ( adventskalender har väl varit???), DUNDER tabbe på slutet samt smak o tycke på de låtar som gick vidare.....

NEJ, jag ska INTE lägga mer av min tid på detta!! Rasmus var jätteduktig och var HELT KLART bland de bästa men gick han vidare???? Nej, då.......

Helt klart fanns det andra bra låtar och bra framförande men jag kan inte mer än tro att Danny vann på grund av namnet........Därmed är det inte sagt att han är dålig MEN jag har definitivt hört betydligt bättre av/med honom!!!! 


I morse var jag med om en HEMSK sak.........Jag skulle köra till jobb, tidig morgon, mörkt o blött. Kom körande på E6:an och rätt som det var och nästan ur tomma intet dök en räv upp i bilens lampor!!!Jag ligger i, lite drygt, 110 och har ingen chans i världen att bromsa eller göra någon undanmanöver.........

Man hinner tänka en del, dessa tiondels sekunder och ändå så går det så vansinnigt fort!!!! Jag bara skriker rakt ut och mår som en skit hela för o eftermiddagen.......

Jag känner mig så otroligt skyldig och kan se bilden framför mig.....USCH!!!


Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards