Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Carina Andersson - 15 januari 2013 22:53

Fast det hade väl ändå varit att hoppas för mycket..... Men det var inte för utan att man skulle kunna börja att längta, då vi faktiskt hade ett par, tre väldigt härliga dagar! Härom morgonen då jag körde till jobb, så snöade det lätt och senare under förmiddagen så kunde jag ta en bild på i alla fall, ett tidigt vårtecken ( en japansk trollhassel i blom)
I går kväll, däremot, så fick jag känna på en vurpa utav icke dess like, som ledigt skulle kunna ge en 10:a i stilpoäng ( om det varit konståkning), då jag halkade på en isfläck! Jag hamnade helt på höger sida och slog höger knä, höft, arm, hand och har nog även fått en smäll på revbenen;(
För att inte snacka om hur dum man känner sig, när man ligger där, som en annan padda;( Nästa tanke var om mobilen klarat sig........
I dag har jag haft en heldags träff med arbetskolleger samt chefer, vilket alltid är uppskattat! Det blev inte mindre lyckat då en av av mina arbetskolleger( fullt seende, alltså) tror att den 24 årige sonen som befinner sig på samma lunchställe som oss skulle kunna vara min lillebror;)))
På kvällen var jag nära på att förfrysa i stallet men fick en trevlig ridtur på Amy! Se skägget;)

Carina

Ovido - Quiz & Flashcards