Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Carina Andersson - 23 januari 2013 22:05

Vi har, åtminstone här nere i Skåne, inte de största viltområdena men när man ser en STOR älg, typ två meter från E6:an då känner man sig inte så stor.......
Trevligare var det när en liten ekorre senare passerade min väg;)
Tillbaka på E6:an lite senare stod farbror blå med laser och några hundra meter fram, på norrgående riktning kom där en civilare med blåljus..........
Det vilda djurlivet eskalerade i stallet då en liten mus befann sig i Amy's box;))

Tidigare idag var jag på begravnings byrån och ordnade med morbrors begravnings arrangemang. Många saker man ska tänka på och ta beslut om och det, helt själv.... Jag tror, eller det känns som, att det kommer bli en fin ceremoni. Fast åter igen blev jag varse om att det inte är billigt att gå bort;(
Det är snudd på gnidigt! Eller vad sägs om en timmes mottagning (mötet idag) 3668:- ...........

Roligare saker idag, var att det är onsdag och att Amy och jag, åter igen skulle få träna för Carina!!!!
Lite nervöst och pirrrigt men såååååå himla roligt det var!!!!!! Amy kändes så fin, naturligtvis lite "ringrostig" och behöver både stärkas i muskler samt kondis men VEM behöver inte det???

Carina

Ovido - Quiz & Flashcards