Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Carina Andersson - 24 januari 2013 21:57

I natt har jag sovit som en hossa;(( Vaknat, snurrat, somnat, vaknat etc HELA jäkla natten!! Missuppfattat väderleks rapporten och bunkrat upp med tjockt täcke, filt, strumpor samt kofta på vilket resulterade i världens värmebölja mitt i natten........
Var inte ett dugg utvilad när klockan ringde 05:30 för då sov jag, naturligtvis som en gris;(
Skulle vara och jobba på en bra enhet idag men fick ett schema som i alla fall såg till att jag höll värmen......Då är det tur att man har erfarenhet och rutin!!
Jag hade beställt tre hundböcker och de kom idag! Ska bli spännande att läsa!
På kvällen ut till stallet och mockade och red. Nååååågot KALLT!! -12 grader, brrrrrr! Men Amy fick sig en bra mjukgörande jogging runda, bra med tanke på träningen igår;)
Passade på att ta en bild på henne i sitt nya RÖDA ulltäcke;) Väldigt skönt både för henne och mig, då vi skrittar fram, innan och efter ridpasset för då kan jag vika upp täcket över mina ben!

Carina

Ovido - Quiz & Flashcards