Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Carina Andersson - 22 januari 2013 22:19

Idag har jag passat på att göra lite småärenden efter ha kört sonen till skolan. Wilma o Bettan följde med och tillsammans gick vi en härlig promenad i Lomma. Bilderna nedan visar en tom småbåtshamn och utsikt över Öresund. Vinden bet i kinderna men det var uppfriskande!
Därefter gick turen till Flyinge och med plånboken i högsta hugg äntrade jag två hästsports affärer men dessvärre så blev det inga köp;( Jag tyckte att ett träns för 5000:- var lite i det högsta laget och en jacka för 3700:-, även om man nu kunde dra av 40%..........
Helt ärligt behövde jag bara ett par nya lindor men det fanns naturligtvis inte;(
Senare på eftermiddagen åkte vi till genom trevlige veterinär Erik Mörne och Wilma fick rabiesvaccinering, blodprovstagning samt pass utfärdat så nu är vi på G!!! Spännnande!!

På kvällen red jag igenom Amy, en lätt och lite lagom runda och det ska bli så himla roligt i morgon! Undrar bara hur kroppen, på mig, ska kännas på torsdag????
Carina

Ovido - Quiz & Flashcards