Alla inlägg den 16 maj 2014

Av Carina Andersson - 16 maj 2014 19:43

Aima har bekantat sig ingående med vår katt idag och det blev mycket katt.......Först hälsade hon på katten varpå den sistnämnda tröttnade ganska så fort på en nyfiken liten hundvalp, sen upptäckte hon.......hundvalpen alltså, kattens mat och det var ju häftigt med färdig serverad mat, även om det inte var avsett för hund.....och sen bjöds det på efterrätt.......nämligen kattbajs;(((
Behöver jag nämna att det inte blev några förmiddagspussar......Det var INTE svårt att låta bli!;))

Jag fick klippt det sista av gräsmattan som först fick saneras på 511 hundleksaker men givetvis missade jag en trasselknut som gräsklipparen pulveriserade men leksaken hann naturligtvis sätta sig i bladen och innan jag fick loss den så svors det en rad, icke värt att nämna ramsor......
Min bil fick sig en välbehövlig genomkörare med dammsugaren ( tänk så många verktyg det finns att tillgå till alla grejor man ska göra) och det, i kombination med en rosa Wunderbaum som lovade en doft av ny bil så blev det faktiskt lite som en ny bil!

Nu håller vi kväll och är tacksamma för att det är fredag!

Carina




Ovido - Quiz & Flashcards