Direktlänk till inlägg 12 april 2010

HÄRLIG DAG!!

Av Carina Andersson - 12 april 2010 21:44

I dag har jag varit fri. Körde Marcus till skolan och sen åkte jag hem o "hällade" mig på den nya soffan en liten stund  

Efter att ha samlat krafter så släppte jag ut hundarna i trädgården, det var en UNDERBART väder!!! Jag har tvättat ett antal maskiner idag och jag har kunnat hänga tvätten på tork, UTE!! Det är underbart att kunna göra det och tvätten luktar så gott! Mellan tvättarna så gick jag med hundarna i trädgården och pulade. Hundarna njöt nog lika mycket som jag gjorde o Millie o Kellie har hittat på en ny lek! De tar varsin "dragtrasa" och sen springer de o jagar varandra  

Men det är så underbart att se dem och vi passade på att vara ute i ett par timmar, minst! 

Efter att ha hämtat Marcus så åkte vi bort till stallet och tittade på Venus föl. Han är GUDOMLIGT söt den lille och Marcus som inte annars har så stort intresse för hästar, smälte som smör i solen!!! Jag tror vi satt i boxen och bara tittade i en halvtimmes tid! Ljuvligt och otroliga djur är!!

Amy vilar idag. Det är tävling till helgen.

Efter middagen tog jag, Mathias o Marcus alla hundarna och gick en härlig kvällspromenad!

Jag har NJUTIT idag!!


Carina   


Lite bilder från idag

     

 
 
Yvonne K

Yvonne K

14 april 2010 00:44

Härliga bilder som verkligen kännetecknar våren!

Och så vill jag Gratulera till nytillskottet, lilla Wilma! Sååå söt, och det ska bli spännande och se hur hon tar för sig och kommer in i colligänget. Det kommer säkert gå bra.

Kramar

http://yvonnek.bloggagratis.se

 
Carina - Pocketbay

Carina - Pocketbay

14 april 2010 07:38

Hej Yvonne!

Tack för ditt besök och gratulationerna till vår nya familjemedlem! Vi längtar så tills hon kommer hem! Men den som väntar på nåt gott.........:::)) Se bara på er själv: Vad fina valpisar som ni blev berikade med! De är så fina!

Kram
Carina

http://www.pocketbay.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Andersson - 31 mars 2017 20:57

I dag har jag o mannen haft en kvalitetsdag tillsammans!;) Bosse var ledig och jag tog ut en semesterdag. Så skönt att kunna sova ut!;) Efter en frukost i lugn o ro åkte jag till frissan. Har varit i STORT behov länge men nu så, äntligen! Nu är...

Av Carina Andersson - 30 mars 2017 20:40


I morse var "trenden" bruten......klockan väckte mig;(( Kanske räknas det inte då jag mer eller mindre varit vaken sen 03 med ont i halsen o oförmögen att somna om;( Kändes sådär kul att masa sig iväg till jobb.... Har mått skit kasst o lite lät...

Av Carina Andersson - 29 mars 2017 22:46

Mäkta stolt över mig själv, idag med, förekom klockan;) Mäktig känsla att komma ut i trädgården i denna tidiga morgon o välkomnas av fåglarnas morgon symfoni!! Bra dag på jobb, akuten idag med;) Imponeras av tacksamma patienter trots att de vistat...

Av Carina Andersson - 28 mars 2017 21:34


I går var jag "duktig" o la mig i tid men vad hjälper det när man vaknar o somnar om, om vartannat från 03:00.....;( Jag förekom till o med klockan i morse o steg upp innan den väckte mig! Lite jobbigare ett tag nu, innan arla morgonstund bjuder p...

Av Carina Andersson - 26 mars 2017 21:54

Ganska så skönt nu, vid skrivandes stund, att ha arbetshelgen bakom sig o en välbehövd fridag framför sig!;) Idag skulle jag egentligen ha arbetat en kvällstur men blev tillfrågad om jag inte skulle kunna ta en dagtur i stället o när jag väl sagt ja...

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards