Direktlänk till inlägg 18 april 2010

MIN MENTOR O KLIPPA HAR EN ÄN GÅNG VISAT HUR OTROLIGT DUKTIG HON ÄR!!

Av Carina Andersson - 18 april 2010 22:29

En STOR eloge till dig, Irene  - Colirantos Kennel som åter igen har servat mig med en supersnygg layout till min hemsida!! 

Jag är jättenöjd med den och blir lika glad då jag öppnar upp hemsidan!


Kramar

Carina

 
 
Irené Karlsson

Irené Karlsson

18 april 2010 23:36

Tack snälla... det är alltid jätteroligt att fixa något till dig och du kan vekligen konsten att visa din uppskattning!
Kram Irené

http://www.colirantos.info.se

 
mysan

mysan

19 april 2010 12:22

jätte fin hemsida mamma, den blev super! sov du gott inatt? för det gjorde verkligen jag:) tack än en gång för igår:)

http://www.spottydots.se

 
Carina - Pocketbay

Carina - Pocketbay

19 april 2010 22:01

Hejsan My o Irene!

Tack för era fina kommentarer!! Alltid lika roligt med feedback;) Själv blev jag väldigt nöjd!
Jo, tack My, jag sov så gott innan det var tid att stiga upp igen........

Carina

http://www.pocketbay.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Andersson - 31 mars 2017 20:57

I dag har jag o mannen haft en kvalitetsdag tillsammans!;) Bosse var ledig och jag tog ut en semesterdag. Så skönt att kunna sova ut!;) Efter en frukost i lugn o ro åkte jag till frissan. Har varit i STORT behov länge men nu så, äntligen! Nu är...

Av Carina Andersson - 30 mars 2017 20:40


I morse var "trenden" bruten......klockan väckte mig;(( Kanske räknas det inte då jag mer eller mindre varit vaken sen 03 med ont i halsen o oförmögen att somna om;( Kändes sådär kul att masa sig iväg till jobb.... Har mått skit kasst o lite lät...

Av Carina Andersson - 29 mars 2017 22:46

Mäkta stolt över mig själv, idag med, förekom klockan;) Mäktig känsla att komma ut i trädgården i denna tidiga morgon o välkomnas av fåglarnas morgon symfoni!! Bra dag på jobb, akuten idag med;) Imponeras av tacksamma patienter trots att de vistat...

Av Carina Andersson - 28 mars 2017 21:34


I går var jag "duktig" o la mig i tid men vad hjälper det när man vaknar o somnar om, om vartannat från 03:00.....;( Jag förekom till o med klockan i morse o steg upp innan den väckte mig! Lite jobbigare ett tag nu, innan arla morgonstund bjuder p...

Av Carina Andersson - 26 mars 2017 21:54

Ganska så skönt nu, vid skrivandes stund, att ha arbetshelgen bakom sig o en välbehövd fridag framför sig!;) Idag skulle jag egentligen ha arbetat en kvällstur men blev tillfrågad om jag inte skulle kunna ta en dagtur i stället o när jag väl sagt ja...

Ovido - Quiz & Flashcards