Direktlänk till inlägg 19 april 2010

YTTERLIGARE ETT FYND PÅ BLOCKET;)

Av Carina Andersson - 19 april 2010 21:35

Förra veckan hittade jag en annons på blocket om tre hörnbord och ett mindre soffbord som jag tyckte såg intressanta ut till vårt lilla allrum på ovanvåningen. Tjejen som sålde dem hade inte satt ut något pris utan det var till högstbjudande. Efter lite "förhandlande" (mest för "syns" skull) så fick jag rubbet för 550:-  

Bosse har varit och hämtat borden idag och de var jättefina! Passade som handen i handsken! Jag älskar Blocket!;))


På tal om Bosse så kandiderar han till årets badpojke 2010! Han är nämligen så duktig att han påbörjat Cambridge Metoden som går ut på att man bara dricker soppor eller mjölkdrinkar i ett visst antal veckor eller tills dess att man nått sin målvikt. Svältmetod enligt Bosse men som redan har tappat 5,5 kilo på en vecka!!

Jättebra jobbat!  


Jag har ridit ut en härlig tur med Amy i kväll. Hon var pigg och full med energi! Vi mötte en tjej som var ute och gick med sin hund. Detta var enligt Amy, väldigt farligt och hon började "trampa". Detta uppmuntrades utav mig och sen vi hade passerat en bit så tänkte jag att jag skulle prova och se om jag kunde få henne till det igen, fast utan "skrämselhjälp" Samlade upp lite, satte mig djupare ner i sadeln och drev på lite o VIPS, Piff o Puff!!! Skitskoj!!!


Jag hoppas att alla mina besökare på hemsidan uppskattar "min" nya layout, lika mycket som jag gör! Jag tycker att den är våren och kommande sommar, personifierad!!!  


Carina 

 
 
my

my

20 april 2010 12:53

hej igen jovisst är blocket bra, kan man sälja och reklammera där också:) hihihi ibland hade man kunnat byta en prick eller två när dom biter sönder inredningen här hemma, eller varför inte hotdoggen igår:)

http://www.spottydots.se

 
Yvonne K

Yvonne K

26 april 2010 00:04

Hemsidan är jättefin, får mig att tänka på doft av syrener :D

Så duktig du är med Amy och finurligt av dig att vända det till positivt och en inlärning med trampandet.

Ha det gott.
Kramar :D

http://yvonnek.bloggagratis.se

 
Carina - Pocketbay

Carina - Pocketbay

26 april 2010 07:28

Hej Yvonne!

Tack för besöket samt kommentaren;;) Jo, jag är själv jättenöjd med hemsidans nya look! Irene är så duktig och hade man själv bara klarat hälften av vad hon kan så hade man varit glad!
Amy är också en väldigt ambitiös och duktig häst! Vidare är hon så himla snäll! Hon tigger värre än en hund vid matbordet;;)) Men de ska vara lite bortskämda, de där djuren:))
Hoppas att du får en bra dag, måndag o allt men du är väl ledig nu va?

Kramar
Carina

http://www.pocketbay.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Andersson - 31 mars 2017 20:57

I dag har jag o mannen haft en kvalitetsdag tillsammans!;) Bosse var ledig och jag tog ut en semesterdag. Så skönt att kunna sova ut!;) Efter en frukost i lugn o ro åkte jag till frissan. Har varit i STORT behov länge men nu så, äntligen! Nu är...

Av Carina Andersson - 30 mars 2017 20:40


I morse var "trenden" bruten......klockan väckte mig;(( Kanske räknas det inte då jag mer eller mindre varit vaken sen 03 med ont i halsen o oförmögen att somna om;( Kändes sådär kul att masa sig iväg till jobb.... Har mått skit kasst o lite lät...

Av Carina Andersson - 29 mars 2017 22:46

Mäkta stolt över mig själv, idag med, förekom klockan;) Mäktig känsla att komma ut i trädgården i denna tidiga morgon o välkomnas av fåglarnas morgon symfoni!! Bra dag på jobb, akuten idag med;) Imponeras av tacksamma patienter trots att de vistat...

Av Carina Andersson - 28 mars 2017 21:34


I går var jag "duktig" o la mig i tid men vad hjälper det när man vaknar o somnar om, om vartannat från 03:00.....;( Jag förekom till o med klockan i morse o steg upp innan den väckte mig! Lite jobbigare ett tag nu, innan arla morgonstund bjuder p...

Av Carina Andersson - 26 mars 2017 21:54

Ganska så skönt nu, vid skrivandes stund, att ha arbetshelgen bakom sig o en välbehövd fridag framför sig!;) Idag skulle jag egentligen ha arbetat en kvällstur men blev tillfrågad om jag inte skulle kunna ta en dagtur i stället o när jag väl sagt ja...

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards