Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Carina Andersson - 1 juni 2010 21:54

I dag har jag börjat på mitt nya jobb! Det blev en mjukstart....arbetade mellan 08:30 till 15:00. Har träffat våra samordnare och jag har lagt mitt schema för 6 veckor framöver. Har till och med två veckors semester!!!

Tror att det nya jobbet kommer att bli jättebra men det tar nog lite tid innan man "kör" in sig. 


I går skrev jag inte för jag var för trött. Jag o Mathias hade "roat" oss med att tömma ut hela vårt sovrum på möbler och sen drog vi bort lister, laminatgolv och tapeter.

Nu är vi riktigt på G i en del i våra renoveringsplaner!! 

Vi har köpt klinkersgolv, liknande svart skiffer men vi upptäckte att det låg ett trägolv under laminaten.............Jag som är så svag för fina trägolv!! Det är så charmigt!!! 

Sätter in bild på det avskalade sovrummet inom kort för att sen följa upp med fler bilder efterhand! 

Just nu sover vi i kappsäck, åtminstone känns det så!!!


Har ridit Amy, både i går o idag och det är träning i morgon kväll. Det ska bli roligt!!!!! Den "lilla" pållan är laddad som tusan och tycker nog att det är härligt att vara igång igen!!


Wilma har hittat på en ny lek; Vi har en agility tunnel i vår trädgård och denna springer hon ut och in ur, flera gånger, fram o tillbaka;;)) Hon har till och med kommit på att hon kan genskjuta Millie o Kellie om hon springer igenom där::))

Både Kellie o Millie är så duktiga o snälla mot den lilla och man märker att de själv tycker att det är roligt att leka med henne.

Wilma är nu anmäld till sin första utställning!!! Det blir premiär den 17/7 i Tollarp!


Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards