Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Carina Andersson - 10 juni 2010 22:00

Därför har jag inte bloggat på ett par, tre dagar;;(( Anledningen till min sk depression är att jag köpte ett dataprogram för ett par/tre dagar sen och jag kan inte installera skiten!!  Jag får bara ett fel meddelande som säger att det har uppstått ett error nånstans. Får jag inte rätt på snart så har jag, garanterat, ett ERROR i min hjärna!!!!

Nu är det i och för sig inte så mycket eller så stor anledning att bli deprimerad men jag kan alltså bli näst intill hysterisk när jag inte får rätt på sådant!!! Jag har varit i kontakt med programmets support avdelning.....mycket bra, det var ett nummer till Stockholm med ENGELSK support!!! Jag blev helt paff då killen börjar rabbla på engelska och jag stakade mig fram på knackig skolengelska, farligt likt de svenska kockarna i MUPPARNA!!! 

Hur som helst så har den där killen skickat ett mail till mig HUR jag ska göra MEN det funkar inte   

Nåt annat som jag kan bli deppad av är vårt fina??? sommarväder........Det som är frustrerande är att sommaren med sitt ljus, sin värme och allt annat som blir trevligare är så KORT!! 


I morgon skulle eventuellt svärsonen barmhärtiga sig över mig och se om han får rätt på programmet...HOPPAS!! 

Ja, och vad vädret anbehangar.........så får vi väl be  


Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards