Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Carina Andersson - 6 juni 2010 23:37

Heja Sverige!!! O vilket VÄDER vi har haft denna dag!! 

I dag har jag planterat de sista blommorna. My o Rickard har varit i Skurup och ställt ut Charlie. Ett bra val då han, åter igen, blev Bäst i Rasen = BIR!! STORT GRATTIS My o Charlie!!! 

Jag har hjälpt Carina att filma en häst som ska säljas o sen red vi ut! 

Efter att  jag kom hem från stallet så hade My o Rickard kommit tillbaka för att hämta "prickarna" som vi hade passat. Vi grillade o satt ute denna härliga kväll som varit. 

Senare på kvälenl tog jag o Mathias, Kellie o Millie ner till skogen och gick en runda. 


Jag har UPPDATERAT min hemsida med information och bilder på Wilma!!


Carina


  

Av Carina Andersson - 6 juni 2010 00:10



SOVRUMMET

   


DET VAR INTE JAG SOM KOM PÅ ATT VI SKULLE BADA!!!

  

Carina

Ovido - Quiz & Flashcards