Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Carina Andersson - 30 juni 2010 23:02

I kväll har jag tränat dressyr med Amy för Carina och det gick STRÅLANDE bra 

Hon hade ett bra tryck/drive i bakbenen och en bra "uppförsbacke"!!!! Carina berömde både hästen o mig och det är såååå fruktansvärt ROLIGT när man "får" till det!!!!


Innan idag var det inte så mycket fart i mig  Hade ont, riktigt tryck, över huvudet och var, stundtals yr. Tror att det berodde på vädret..... 

Har i alla fall målat garderobsdörrar och slipat ett par stycken. Återstår en styck. 

Tvättmaskinen har jag bojkottat idag.......Jag blir sååååå TRÖTT på all denna tvätt!!!!! 


I mitt nästa liv ska jag bli en hund hemma hos oss!!! Attans vad bra dem har och knappt behöver göra ett skit!!! De gör vad som faller dem i smaken, äter, sover, leker och blir kelade med!!! 

Fast å andra sidan så är det JAG som har förmånen att UPPLEVA dem!!


Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards