Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Carina Andersson - 29 juni 2010 22:06

Ungefär så känner jag mig nu........efter ett halvt glas vin  

Men gott var det!! Men det vet i sjutton om det är värt att bli sååååå lullig!!!

Bra att man är billig på nåt  

I dag har jag faktiskt passat på att vila en stund på förmiddagen. Jag intog ryggläge i soffan med det senaste numret av Ridsport o sedan "släckte" jag ögonen en stund! 

Därefter "kallade" tvättmaskinen igen och jag satte i gång med att måla våra garderobsdörrar. 

Mathias, Marcus och jag körde ner till havet med Freya o Wilma och efter ett skönt bad med nästan tropisk värme så var det dags för ett riktigt bad med schampo här hemma sen, för båda. 


Vi har också varit på valpkurs med Wilma och vi fortsatte med kontaktövningar, sitt, ligg o inkallning. Wilma får mycket beröm och vår ena kursledare tycker att Wilma är så trygg i sig själv. Roligt att höra!!!

Amy vilar idag, på grund av värmen! 


Carina

Ovido - Quiz & Flashcards