Direktlänk till inlägg 25 februari 2011

NU ÄR DET DOKUMENTERAT

Av Carina Andersson - 25 februari 2011 17:13

NU kan hon spola!!! Wilma alltså   Har filmat henne idag så nu kan ni se spolningen samt lite allmänt om Wilma!! 

Jag hoppas ni tycker den är rolig.......själv tycker jag att spolningen är toppen!

Vår GOA tjej!!


I dag har Bosse, jag, Kellie, Millie o Wilma varit ute o gått en skön runda på 1,5 timme! Fåglarna sjöng för oss och solen behagade också titta fram!!

Betty o Freya fick också en liten tur men betydligt mindre och i koppelträningssysfte. 

Mycket att titta på och inte minst alla lukter! 


Wilma är badad o fin nu och ligger o sover gott!

Håll tummarna i morgon!!

Men som sagt; HÄR är FILMEN!!



Carina

 
 
Malin

Malin

25 februari 2011 19:51

Tack snälla Carina!
Underbar film, jag blev alldeles tårögd <3
Kram på er!

http://www.sunnantorp.se

Carina Andersson

25 februari 2011 20:00

Hej Malin!

Jätteroligt att du tyckte om filmen på "lilla" Wilma! Hade ju lovat att jag/vi skulle filma henne, när hon lärt sig att spola riktigt;;))
Hon tycker nog att det är väldigt spännande, roligt att göra det......för nu gör hon inget annat;;) Öppnar vi till dörren till toa, så tar det 2 röda och sen står hon på toalocket och skrider till verket med att spola!!!
Du ska bara veta vilka underbara tjejer du gjort dig "skyldig" till;;))

Kramar
Carina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Andersson - 31 mars 2017 20:57

I dag har jag o mannen haft en kvalitetsdag tillsammans!;) Bosse var ledig och jag tog ut en semesterdag. Så skönt att kunna sova ut!;) Efter en frukost i lugn o ro åkte jag till frissan. Har varit i STORT behov länge men nu så, äntligen! Nu är...

Av Carina Andersson - 30 mars 2017 20:40


I morse var "trenden" bruten......klockan väckte mig;(( Kanske räknas det inte då jag mer eller mindre varit vaken sen 03 med ont i halsen o oförmögen att somna om;( Kändes sådär kul att masa sig iväg till jobb.... Har mått skit kasst o lite lät...

Av Carina Andersson - 29 mars 2017 22:46

Mäkta stolt över mig själv, idag med, förekom klockan;) Mäktig känsla att komma ut i trädgården i denna tidiga morgon o välkomnas av fåglarnas morgon symfoni!! Bra dag på jobb, akuten idag med;) Imponeras av tacksamma patienter trots att de vistat...

Av Carina Andersson - 28 mars 2017 21:34


I går var jag "duktig" o la mig i tid men vad hjälper det när man vaknar o somnar om, om vartannat från 03:00.....;( Jag förekom till o med klockan i morse o steg upp innan den väckte mig! Lite jobbigare ett tag nu, innan arla morgonstund bjuder p...

Av Carina Andersson - 26 mars 2017 21:54

Ganska så skönt nu, vid skrivandes stund, att ha arbetshelgen bakom sig o en välbehövd fridag framför sig!;) Idag skulle jag egentligen ha arbetat en kvällstur men blev tillfrågad om jag inte skulle kunna ta en dagtur i stället o när jag väl sagt ja...

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards