Alla inlägg den 4 december 2011

Av Carina Andersson - 4 december 2011 22:01

Ja, tiden går onekligen snabbt! 20 dagar kvar tills julafton.....

Jag har jobbat fyra dagar nu och idag fick jag en DYR lunch! En vanlig baguette utan nånting i, en mannafrutti och lite lösgodis, ja också en parkeringsböter;;((( 436:- gick "kalaset" på........Jag HATAR Carpark!!!

Annars har det varit helt ok arbetsdagar med trevliga kollegor! En av de undersköterskor som jag jobbade med idag gjorde egna julkransar. Stora och fina var dem. Jag köpte en till mig själv och två till My o Rickard, för jag tyckte att de skulle behöva lite uppmuntran. Så efter arbetet och ett besök ute hos Amy så åkte jag o killarna till Örkelljunga och lämnade kransarna. Inget längre besök men roligt att träffas!! 


Nytt om Amy är att hon varit på återbesök men var inte helt bra ännu. Hon hade i alla fall svarat på behandlingen men fick två nya. Som jag ÄLSKAR den hästen och jag vill bara att hon blir helt bra igen!!! 


I morgon är det hög tid att köra till däckfirman och få lagt på vinterdäck. 


Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards