Alla inlägg den 5 december 2011

Av Carina Andersson - 5 december 2011 20:14

Sådan blir rubriken när man inte har fantasi tillräckligt för att hitta på nån lämplig.....

I dag var jag uppe med killarna och åt frukost. Sen gick jag o la mig o SOV!! Verkligen skönt men trist då man inte hinner med så mycket;) 

Jag har i alla fall köpt födelsedagspresent och julklapp till min svärmor. Jag fick också hittat en julklapp åt Mathias samt att nån annan också fått klapp;) 

Jag har också införskaffat mig två set av nya utställningskläder! Hade egentligen tänkt mig typ kavaj, byxa och kanske en kjol därtill, att kombinera med. Men det var helt klart inte JAG som stod där i provrummet.....Men jag blev jättenöjd med det jag köpte!! 

Middagen inhandlades för att sen köra och byta däck på bilen. Nu visade det sig att jag inte fick med mig de gamla däcken och för att slippa ta fälgarna från sommardäcken, så tar vi det en annan dag.

Efter vi och hundarna fått mat så åkte jag ut till Amy, mockade och gick med henne. 

Jag druknar snart i tvätt och har för säkerhetsskull kört två maskiner idag och har sysselsättningen klar, tills morgondagen........

Nu är det kaffedax!!


Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards