Alla inlägg den 7 december 2011

Av Carina Andersson - 7 december 2011 20:11

I dag fyller Margareta år! Hon blev så glad när vi kom o personalen var så gulliga och kom in med kaffebricka till oss;) 

Alla presenterna var väldigt omtyckta och passade bra. Jag har en underbart snäll svärmor och jag har aldrig hört henne klaga över något, någonsin. Fast hon inte har haft så lätt här i livet. Visst, sen är vi alla olika och har olika personligheter. Men det var roligt att se henne så pigg!


Själv har jag kört ett nytt race här hemma och faktiskt så närmar jag mig slutet......Ja, på tvätten, alltså! Nu har jag till och med fått tvättat alla de "seperata" maskinerna;) 

Jag, Wilma o Bettan har varit i storstaden idag och gjort en del ärenden där. Jag har också fått fixat/förstärkt vårt staket i trädgården och de allra flesta hundarna "hjälpte" till, efter bästa förmåga;) Kellie lekte med Bettan och det såg så roligt ut: När Betty kommit en bit ifrån henne, så gör hon ett busanfall och sen tar hon världens sats och springer allt vad hon kan, bort från Betty. Detta är dock en anings meningslöst då Betty är ifatt henne på två röda;;)) Men så himla roligt att se dem när de leker så!


Nu ska jag göra ett nytt försök att vänja kroppen med ett glas vin, utan att bli salongsberusad;))

Wish me luck!


Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards