Alla inlägg den 6 december 2011

Av Carina Andersson - 6 december 2011 21:39

I bland undrar jag om man inte har det bättre på jobb, många gånger! Just nu känner jag mig som en evighetsmaskin som bara går, går, går, går.........O ändå når man inte målet;(( O någonstans där i mellan så finns där alltid någon eller något som pockar på ens uppmärksamhet.......

Tvätten ska vi inte tala om....Jag hade börjat skönja ett slut men så städade äldsta sonen sitt rum och "hittade" massor med kläder som skulle tvättas;;((

Har man rätt att säga upp sig??? Jag har i alla fall gått med facket o A - Kassan idag, men det är väl inte samma sektion, som för "hemmafruar"


Nog om klagande!


Har varit igång sedan tidig morgon och minste sonen fick skjuts till skolan. Jag skulle ändå på möte med jobb. Alltid kul att träffa alla ens kolleger! Hem efter det o fikar. Sen var det bara att sätta sig i bilen igen för att köra och byta en klapp jag köpte igår, som hade blivit fel. Kompletterade lite och hittade en annan julklapp. 

Har också numera en fungerande hemtelefon då vår förra gick i golvet. Väl färdighandlad så hämtade jag samma son som jag lämnat tidigare och tillsammans gjorde vi ytterligare ett par ärenden, bland annat kånka hem en 18 kg säck med torrfoder till Wilma o Bettan. Det enda positiva var att den inte kostade något då vi hade uppnått bonuscheck! 

Vidare hemåt men inte helt........Nu var det dags för Volvon att få vinterdäck! Skönt men gud som det låter!!

Laga middag, fläskpannkaka. Gott men som jag, näst intill aldrig äter, då jag har hunnit bli mätt på lukten, av att stå o laga. Pannkakor till mig. Diska o ge vovvar mat för att sen åka till stallet. 

Vad jag HOPPAS på att min fina lilla häst ska bli helt återställd!!!! Det är så himla jobbigt! Detta pendlande mellan hopp o misstro........

Har jag varit tråkig nu??? Med allt klagande och upprepande vad jag gjort? Trist för er att läsa men skönt att få skrivit av sig!;))


Carina 

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards