Alla inlägg den 10 december 2011

Av Carina Andersson - 10 december 2011 22:26

Bara för att du bestämde dig för att dra fram som en annan idiot, så fick jag putsa om alla mina fönster idag! För att inte snacka om allt damm som trängt sig in genom fönster o dörr smygar! DET fick JAG också ta bort!! Men nu, när allt är fint igen och ALL tvätt är tvättad OCH inlagd så är det ganska så mysigt;)) 

Wilmas fina pappa, Gurra har idag blivit Nordisk Vinnare -2011! Vi säger STORT GRATTIS till Malin och kennel Sunnantorp!! VIlka fina pappor mina två härliga tjejer har! 

"Lilla" Bettan här hemma är en MYCKET stor personlighet! Hon tror, eller rättare sagt, VET att hon är STÖRST, BÄST o VACKRAST men det blir lite kaos när fasaden rämmar.........Rocky är en anledning......Rocky är ju vår äldsta colliehane och hon har VÄLDIGT stor respekt för honom!! HUA;;))

Vovvarna, små! Alla har en speciellt plats i mitt hjärta!


Dagens I-landsproblem:

Bara en allmän fråga; Varför är alla andra bättre på Wordfeud???????????

Jag TYCKER om att spela det men tycker det är vansinnigt trist att förlora, gång på gång;(( 


Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards