Alla inlägg den 8 december 2011

Av Carina Andersson - 8 december 2011 19:52

Då han har kommit in på sin högskole utbildning!!! Han ska läsa till sjuksköterska och utbildningen blir i Lund, bättre kan det inte bli!!! Grattis än en gång till dig Mathias!!


I dag har jag ridit Ithaka. Det är en väldigt trevlig, 4 års skimmelsto som Carina A är uppfödare till. Påminner mycket om Amy, på så sätt att hon har mycket egenmotor, positiv, snäll samt ambitiös! Men det är mycket att tänka på när man rider unghäst. 

Jag har gått rundan med Amy i ridhuset och både jag o Amy tycker det är TRÅKIGT!!;((( 

Men det var en nöjd häst som kom in i en ren box med nytt hö! 


I kvälll är det ett skitväder av icke dess like. Det öser ner och det är väl vad de har lovat, regn som eventuellt kommer att övergå till snö/snöblandat och att det skulle börja blåsa på igen........SUCK! 

Jag har varit lite duktig på hemmafronten och städat av i tvättstugan och lagt ut rena mattor där. 


Funderar på att lägga ner bloggen. Det är inte så roligt att skriva utan att få respons. Men får se....


Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards