Alla inlägg den 9 december 2011

Av Carina Andersson - 9 december 2011 21:18

Robin från Hässleholm o Amanda från Kristianstad, två enormt duktiga och ambitiösa ungdomar! Det bästa är att båda troligtvis kommer gå en lysande framtid till mötes! Personligen klappar mitt skånska hjärta mest för Amanda!! Hon är så unik o äger formligen scenen!

Det är så härligt att höra dem båda; Vill ni rösta på maj?? Genuin ÄKTA skånska!!


Till er som ska hålla till norr om Hallandsåsen denna helg......Stockholm då, och ställa ut sina fina hundar så önskar jag er varmt lycka till, framför allt våra "släktingar" inom både Collie o Vit Herdehunds världen!!


Själv undrar jag om det är lönt att putsa fönster, IGEN!! Med tanke på stormbyar o regn;((

Jag blev också vansinnigt irriterad över att upptäcka att jag inte kunde se Idol och andra bra program på vår TV......Ingen täckning från parabolen;(( Hade förberett med tända ljus, lite godis samt ett glas rött men det fick sluta framför datorn i stället. Tack för att det finns TV4 Live!! Annars hade jag gråtit blod!


Haft en rolig dag i stallet och ridit fina Ithaka igen. Jag kom till bättre ridning idag, ROLIGT!!


Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards