Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Carina Andersson - 2 mars 2011 23:04

I går tränade jag o Amy för Carina!! Så jätteroligt och vad jag saknat det!!!! Jag har en SUPERKANON DUKTIG tränare som är GULD värd!!!!

I kväll har jag jobbat men innan dess var jag flitig o rengjorde min sadel, gjord o stigläder, minutiöst noga!! Sen ska det oljas in med. Skönt att ha det gjort o det både håller längre o ser desto trevligare ut!

I går kväll klantade jag till mig ordentligt........Har ju pulat på en ny layout till hemsida, en vårlook men av nån anledning så klantade jag mig o sen blev jag   o raderade bort det.........SUCK......

Så en annan dag......när solen skiner o jag inte har nåt annat att göra, så får jag väl ta upp projektet igen.........


Carina

P.s Fyndat i kväll o köpt en ny bok på bokrea, endast 49:-

Leif GW Persson blev det.

Ovido - Quiz & Flashcards