Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Carina Andersson - 23 mars 2011 21:40

I dag skulle jag jobba kväll.........eller åtminstone trodde jag det!! Ringde till jobb o fick pratat med min samordnare som upplyste mig om att jag inte alls skulle jobba!! I stället fick jag en UNDERBAR dag hemma!!! Jag o Mathias tog Kellie, Wilma o Easy ner till Hjäravallen o gick en skön runda på 5 km!! O vilket väder vi hade! Solen sken o fåglarna kvittrade! Efter turen körde vi till kiosken o Mathias bjöd på säsongens första glass, som avnjöts ute, naturligtvis!!! 

Väl hemma släpptes alla vovvarna ut i trädgården där de fick "leta" godis i gräset! Rättså roligt att titta på dem, när näsorna jobbar för fullt! Efteråt så fick de varsitt litet tuggben som de smaskade i sig. Totalt sätt var de ute en timme o njöt av solen, de med 


I och med att jag inte skulle jobba kväll så kunde jag också träna med Amy för Carina!! Roligt men jobbigt i kväll!! Alla träningar kan ju inte "gå som på räls" men vi fick känna att vi levde!! O som sagt; Träning o åter träning ger färdighet!

Efter en mycket, välbehövlig dusch, så är det dags för kaffe!!!


Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards