Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Carina Andersson - 4 mars 2011 22:10

Har jobbat en lååång tur idag men helt ok! Såg på skidstafetten, de sista km. Lite roligt då vi var en hel del som var väldigt engagerade i Sveriges vara eller inte vara samt att vi hade en tjej som hejade på.......NORGE  

Oh, det var just det med Norge som rubriken anstiftar till.......Northug´s "seger" gest........Jä.......la STROPP, det är vad han är!!!  Jag brukar inte önska någon nåt ont, om man inte kan önska nåt gott men detta är ett gränsfall!!!! Jag hade hoppats att han skulle trillat där innan mållinjen så att Sverige vann!!! Däremot vill jag påpeka att jag tyckte normannens spurt var otrolig men om man nu är så kagig som han var........Då vinner man INGA sympatier!!!!!! Nä, HEJA SVERIGE och GUD, vad jag håller tummar o tår för Sverige i vad som finns kvar att köra!!!!!  


Nå, nog om detta!


Senare på kvällen o väl hemma igen, hjälptes Bosse o jag åt med att bada lilla Bettan! Klorna o tassar blev klippta o sen fönades hon! Hon var jätteduktig o godis kan verkligen göra susen på en MATGLAD liten valpis  

Nu är hon trött o hela skaran ligger förnöjt o sover. 


Carina

Ovido - Quiz & Flashcards