Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Carina Andersson - 13 mars 2011 22:45

Var bara tvungen att visa en bild på Kellie´s, "the Queen" ´nya utställningskoppel!! 

Med detta tjusiga koppel på lördag, så kan det kan det inte annat än att gå SUPER!


Kopplet är gjort av Helena, en kompis inom collievärlden o hon är, som synes, JÄTTEDUKTIG på att göra FINA koppel!! Hon tar emot o gör koppel efter beställningar, så är ni intresserade av läckra koppel till er hund, så kontakta mig!!!


  

Carina

Av Carina Andersson - 13 mars 2011 21:58

Dagens rubrik syftar till antalet arbetade dagar men helgen har gått förhållande vis fort! Skönt när den känslan, av att helgen går fort, infaller när man jobbar  

I går var det ett OTROLIGT fint väder och det var HÄRLIGT att se så många människor ute på Lunds gator! Vilken VÅRKÄNSLA man fick! I en trädgård, som låg precis i solsidan, var gräsmattan helt översållad av vintergäck o snödroppar!!!

Jag kan ju säga så här mycket om VÅR gräsmatta..........Här lyser vintergäcken o snödropparna med sin FRÅNVARO men här finns ANNAT, mindre trevligt,

att plocka....  

I dag har det varit ett mindre trevligt väder, åtminstone på förmiddagen.....fast idag hade jag förmånen av att arbeta inne, på ett boende. En av många fördelar med mitt jobb!!! Det SKIFTAR och är VARIERANDE!!! Men nu till det bästa av denna kommande veckan..........Jag har SEMESTER HELA VECKAN!!!!!!!!!!!

Men har en känsla av att jag inte kommer att ligga på "sofflocket" precis  

I går uppvaktade vi My, vår dotter, som fyller 25 år på tisdag!! O jag som gått o trott att JAG var 25!!!! Huvudsaken är att jag KÄNNER mig som det (njae, inte alltid, om jag ska vara riktigt ärlig) och jag har hört om man har god tro o stora skor...........

Hur som helst så överraskade vi My rejält, och Rickard stod för en mycket god middag! 


Många utställningar för hundarna är inplanerade men även andra planer håller på att ta form, allt eftersom under året...........

Amy o jag debuterar snart i Medelsvår Dressyr!!! RIKTIGT ROLIGT!!!!!!!!


Lite bilder från de täta födelsedags kalasen:


   Mathias först ut....22 år o dammsugarfrälst


Sen var det Marcus 16 årsdag o väldigt beskrivande tårta

  




My, 25 år  - Lägg märke till de pricka accessoarerna, lite här o där:))

   

Om ni, mot förmodan, inte kunde se några prickar innan, så framgår de tydligt HÄR!!     

Carina

Ovido - Quiz & Flashcards