Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Carina Andersson - 8 mars 2011 22:06

Lite skalt då jag skulle skriva rubriken idag.......... Har man skrivit nåt liknande så får man automatiskt upp hela meningen och förra gången jag skrev nåt liknande så var det grattis Marcus på 15 års dagen! Då, om inget annat så inser man hur FORT tiden går!! Och gör man inte det, så är det bara att titta på barnen, för att se hur stora de blivit  

Men 16 år nu, och som sagt, inte så liten längre.......fast jag tror, eller vet med mig, att han ALLTID kommer att vara lillebror  

Hur som helst så tror jag att hans dag blev bra! I morse blev han väckt av en skönsjungande mamma o pappa och sen födelsedags frukost ihop. Han blev också uppvaktad i skolan för att fortsätta här hemma på kvällen. God middag, presenter och en mycket lyckad tårta, formad som en datormus!!! Köpt av storasyster o Rickard

Bild kommer!! 

Snacka om att man är MÄTT nu!!! Undrar om jag klarar av att äta frukosten i morrn!!


Har ridit Amy och träning i morgon! Ska bli skoj! 


Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards