Direktlänk till inlägg 29 januari 2013

VI HAR DEN ÄRAN ATT PRESENTERA PAPPAN TILL WILMAS FÖRSTA KULL

Av Carina Andersson - 29 januari 2013 23:01

Valet har fallit på en holländsk hane, Europa Vinnare 2011 More Than Words Miracle Flash!!!
Tack till vår uppfödare Malin Ranestål på kennel Sunnantorp för ditt enorma kunnande samt stöd!!
Det känns allt lite pirrigt, denna resa vi har framför oss men äntligen närmar sig min dröm om en kull med valpar hos oss!!!'
Wilmas löp närmar sig med stormsteg och helt plötsligt händer det så mycket!! Spännande!!!
Thank you, Monique, Kennel Of Blinding Lights for letting us use this beatiful dog!!

Carina

 
 
Ingen bild

Jenny

30 januari 2013 12:27

Hej Carina!

Stilig hane! Lycka till!!!

Varför får jag alltid felmeddelande om fel säkerhetskod första gången jag skickar kommentar. Har kollat att jag skriver rätt...

Mvh Jenny




Carina Andersson

30 januari 2013 13:21

Hej Jenny!

Ja, visst är han fin!! Underbart temperament, korrekt samt mycket bra pigment! Det ska bli så spännande!
I bland är det bara krångligt när det gäller tekniska grejor;) Tänk på versaler respektive gemener, det brukar vara rättså känsligt! Jag är i alla fall tacksam att du är "ihärdig" och tar dig tid att kommentera;)
Carina

 
Ingen bild

Andreas och Jonna

30 januari 2013 15:59

Hej Carina!
På väg hem från jobb så var det någon som ringde mig och var helt uppskruvad. Det visade sig att ni två hade samtalat och du hade berättade de roliga nyheterna. Jag kan ju inte mer än hålla med, spännande och roliga nyheter och en stilig hane, gillar lugnet som man ser i hans ögon. Jag är ganska säker på att vi alla ser fram mot vad som kommer att hända inom en ganska snar framtid och hoppas på att det går vägen.
Vänliga hälsningar Andreas.

Carina Andersson

30 januari 2013 21:47

Hej Andreas!

Visst är det spännande!! Jag är själv så himla glad att jag fick tips om hanen och att sen ägaren samtyckte till parningen!! Det är en jättefin kille, inte allt för olik Wilma till utseendet;) Jag lovar att hålla er underrättade och som någon skvallrade till mig, så är det du, som är flitig och orkar hålla dig "up to date" om vad som händer här;)))
Hälsa din fina familj!
Carina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Andersson - 31 mars 2017 20:57

I dag har jag o mannen haft en kvalitetsdag tillsammans!;) Bosse var ledig och jag tog ut en semesterdag. Så skönt att kunna sova ut!;) Efter en frukost i lugn o ro åkte jag till frissan. Har varit i STORT behov länge men nu så, äntligen! Nu är...

Av Carina Andersson - 30 mars 2017 20:40


I morse var "trenden" bruten......klockan väckte mig;(( Kanske räknas det inte då jag mer eller mindre varit vaken sen 03 med ont i halsen o oförmögen att somna om;( Kändes sådär kul att masa sig iväg till jobb.... Har mått skit kasst o lite lät...

Av Carina Andersson - 29 mars 2017 22:46

Mäkta stolt över mig själv, idag med, förekom klockan;) Mäktig känsla att komma ut i trädgården i denna tidiga morgon o välkomnas av fåglarnas morgon symfoni!! Bra dag på jobb, akuten idag med;) Imponeras av tacksamma patienter trots att de vistat...

Av Carina Andersson - 28 mars 2017 21:34


I går var jag "duktig" o la mig i tid men vad hjälper det när man vaknar o somnar om, om vartannat från 03:00.....;( Jag förekom till o med klockan i morse o steg upp innan den väckte mig! Lite jobbigare ett tag nu, innan arla morgonstund bjuder p...

Av Carina Andersson - 26 mars 2017 21:54

Ganska så skönt nu, vid skrivandes stund, att ha arbetshelgen bakom sig o en välbehövd fridag framför sig!;) Idag skulle jag egentligen ha arbetat en kvällstur men blev tillfrågad om jag inte skulle kunna ta en dagtur i stället o när jag väl sagt ja...

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards