Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Carina Andersson - 6 augusti 2013 19:34

Det kanske hjälper om jag flyttar mig från skuggan men jag har fastnat........jag är matt i hela kroppen efter en sömnlös natt och då menar jag SÖMNLÖS!!! Jag har till på köpet haft migrän i ett par, tre dagars tid;(((
Nu har jag placerat mig, med den kroppsdel som har störst dragningskraft mot jorden, det vill säga, hmmmm, a.rs.l...t i en baden-baden stol, oförmögen att ta mig upp!
I kväll måste jag lägga mig tidigt och förhoppningsvis kunna sova gott!

Idag har jag bjudit maken på en av hans favoriträtter ( jag fyller ju snart år) Vi hade stekt mellanfläsk, löksås och potatis. Det har aldrig tillhört mina favoriter och jag kommer ihåg att jag fnyste föraktfullt då mamma hade lagat det hemma. Fast idag blev det rättså gott, sommarmat, liksom!
Fast jag suger verkligen på att göra sås! Framför allt brun såser.........Så med andra ord lämnar jag inga garantier;) Glömmer aldrig en gång vi skulle ha Hanne, Magnus, Suss och Lall på middag och jag skulle göra en saffranssås.............jag kan lova er, att diskvatten är bättre i konsistensen än vad såsen blev:)))

I går var jag, Wilma o Bettan och tittade på Marcus paintball träning och jag passade på att fota lite
Och för ett tag sedan blev det naturfoto

Carina

Ovido - Quiz & Flashcards