Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av Carina Andersson - 26 augusti 2013 22:27

Jobbat kväll idag och tack och lov för sovmorgon, säger jag bara!! Fast i morse brände mannen bröden i rosten så brandlarmet började tjuta! Det hade kanske funkat som en timmer, alternativt en påminnelse om; Hej, dina mackor är färdiga;)

Efter en väldigt skön förmiddag var jag snubblande nära att köra till jobb, en hel timme för tidigt......glad över "bonustimmen" körde jag ut om stallet.
Idag kan vi också publicera bilder från gårdagens utställning och jag säger stort tack till Jenny och Conny, fast jag vet att det är du, Jenny som är duktig med kameran;) Jättesnällt av dig!!

Carina

Jag hälsar på domaren Roland Fors och Bettan ska kolla vad vi gör;)

Emily och Alice i rörelse

Härlig bild med fin liten tjej och matte med samma uppsyn;)

Fina Alice!

Duktiga på att ställa upp så nära och ändå fokuserade

En fjärde placering!

Yes, kolla vad vi presterade!!!

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards