Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Carina Andersson - 20 augusti 2013 22:01

Ledig dag idag och hörde något verkligen intressant på radion! Det var om kost och motion och med anledning av min oförmåga att ta fram de där "dojjorna" ur lådan så lyssnade jag som en hök;) Jag blev otroligt sporrad av det dem sa; Nämligen - När man väl bestämt sig för att ändra sin livsstil, det är då man är motiverad men sen är det den andra "femman" att AGERA! Att man verkligen GÖR något ting åt det!! Det händer inte av sig själv och det är bara man själv!! som kan påverka!
Det gav alltså effekt på mig och förutom motion i dag så tror jag att gubben blev glad;)
1. Jag har tvättat 4 maskiner tvätt
2. Jag har Powerwalkat/joggat med Wilma och Bettan en lång runda i skogen
3. Klippt gräset - STOR gräsmatta!
4. Maten stod på bordet när han kom hem
5. Stallet och ridit:)
Jag retar mig dock på att det inte finns en inspelningsfunktion på radion, då det hade varit en ypperligt tillfälle, att spela upp det för mannen;)))

Carina

Presentation


VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG!!!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Väderprognos

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards