Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Carina Andersson - 7 augusti 2013 21:57

YES!!!!! Jag klarade, ÄNTLIGEN!!!!!! av dagens I landsproblem..........Efter FLERA veckors hårt, ihärdigt kämpande och blod, svett och, njae, kanske inte tårar men ändå! Bana 110 på Candy Crush är avklarad!!!!!!!
En stilla undran bara; Har man för LITE att göra då??????
Jag menar, att man orkar bry sig!!! Det är det första man gör när man vaknar och det sista innan man somnar...........man MÅSTE klara leveln!!! Sen sitter man och dubbelpredikar till yngste sonen: Sitt nu inte för mycket vid datorn, man kan faktiskt bli beroende.......Öhhhhh.......
Kanske jag överdriver liiiiiite men ändå!!!!
Fast GLAD är jag;))))

Jag är också glad över att jag varit ute hos fina, goa Amy pållan! Jag red och pysslade om henne! Så mysigt och roligt att träffa alla i stallet!

Carina

Ovido - Quiz & Flashcards