Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Carina Andersson - 11 augusti 2013 22:23

Fast mer om det, längre ner på sidan;)
Söndagen började inte så bra då jag vaknade med ett ryck (tack och lov, för det) för jag hade drömt en otäck mardröm om spöken!! Det är en fruktansvärd känsla när man drömmer så, för det är ju så riktigt för en! Mina leder var uppdragna och spända, för att inte tala om käkarna.......när jag vaknade;(
Jag tror inte jag behöver skriva att det tog evigheter innan jag somnade om......För att vara riktigt ärlig, så tände jag lampan med;)

När jag väl kommit upp, efter en bättre sömn, åt jag frukost och sen åkte jag ut till stallet. Idag hade jag, sedan dagar tillbaka, bestämt att jag skulle lasta Amy och köra hem henne. Jag red en härlig runda runt Saxtorps sjöarna med omnejd och så otroligt skönt det var! Bilderna nedan är från vår lilla tur idag. Det var en nöjd häst som kom in i en ren box med både kraftfoder och hö att äta;)

Jag vill också passa på att gratulera My och Rickard till dagens utställnings framgångar med Zorro och Dexter!! Jätteroligt för er!!!

Så, så var det här med dieten.......Jag har verkligen varit konsekvent och inte ätit nåt onödigt och droppat några kilo men så idag skulle vi "fira" lite att Mathias och Sofie kommit hem till Skåne igen och det hade pratats lite om Tacos. Hur som helst så höllt Bosse på att foga köksgolvet och då var det inte så lämpligt att springa runt där och laga mat, så Bosse kom med en (genialisk idé) om vi inte kunde ha pizza i stället.........och det var DÅ, som det sket sig..........Med andra ord var det Bosses fel för jag är ju såååååå ståndaktig...........och sköljde till och med ner pizzan med lite gott vin;))
Och jag som hade planer på att plocka fram lådan med dem nya löparskorna idag!
Ny dag i morgon och nya tag!

Carina

Ovido - Quiz & Flashcards